Etiketler

, , ,

yediklerimizin icinde ne var

Öncelikle kitabın dış özelliklerinden bahsedeyim:

240 sayfa.

Boyutları: 12×22 cm yani boyutları alışkan olduğumuzdan biraz farklı, eni küçük böylece avuca rahat sığıyor. Bu çok güzel bir özellik çünkü; kitap bir kere okunup kaldırılacak cinsten değil katkı maddesi gördükçe karıştırılacağı için avuca sığması işi kolaylaştırıyor.

1. hamur kağıttan yapılmış yani  kaygan, yağlı, kuşe diye tarif ettiğimiz kağıt çeşidi.

Dikişli. Zaten diğer özelliklerini çok beğenmiştim ama dikişili olmasını ayrı beğendim.

Kapağı bildiğimiz kitap kapağı.

Kağıdının cinsinden dolayı diğer kitaplara göre ağır.

Kapağının rengi biraz cırt ama kitaplıkta kolay bulunmasını sağlıyor. ;) Gerçi kapağını kardeşim çok beğenmişti.

İçeriğe geçelim:

Benim en çok beğendiğim yanı söze besmeleyle başlanmış olması.

Siyahla birlikte 5 renk kullanılmış.

İçindekiler kısmı açık ve net.

Katkı maddelerin tasnifi çok güzel. Önce alfabetik olarak katkı maddeleri dizilmiş ardından da tablo halinde sıralanmış. Katkı maddeleri sağlığa zararlarına göre renklendirilmiş. Okuyucunun işini oldukça kolaylaştırmış.

Kitapta gayet bilgilendirici metinler de mevcut.

Ve tüm bunlara rağmen satış fiyatı 16 tl. Kitapyurdunda ise 11,20 tl.

En son gittiğim kitap fuarında bir romanın fiyatının 30 tl olduğunu duyunca yaşadığım şoktan sonra bu kitabın bedava yakın olduğunu söyleyebilirim.

Uzun lafın kısası; okuyun okutturun…

Reklamlar